Forum Forum Sojuszu aRP
Forum sojuszu aRP
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

odp to po okolo 3 tygodniach mozna juz zaczac masowanie trze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Sojuszu aRP Strona G│ˇwna -> Dyplomacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pocz▒tkowy forumowicz



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Žro 5:45, 09 Kwi 2014    Temat postu: odp to po okolo 3 tygodniach mozna juz zaczac masowanie trze

I juz wiem, ze z P.
[link widoczny dla zalogowanych]
Swoj─ů drog─ů to tez r├│┼╝nie bywa, innym sie udaj─Ö a kto┼Ť raz zrobi to bez niczego i wpadka, w sumie osobi┼Ťcie nie znam ani jednej osoby kt├│ra by wpad┼éa za pierwszym niezabezpieczonym razie, ale s┼éysza┼éam o takich
[link widoczny dla zalogowanych]
niemam do kogo sie z tym zwr├│ci─ç, a coraz bardziej sie stresuje .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepszym przyk┼éadem b─Ödzie wyci─ůgniecie z szafy poprzedniuch rzeczy ... [link widoczny dla zalogowanych] mam prosbe,
to zalezy na ile sie skupie mysle, ze ze 2 minutki, moze mniej, nie zwrocilam na to uwagi. jednak sie pomyli┼éam, poniewa┼╝ ┼Ťcie┼éa mnie na kr├│tko. Naprawde tutaj s─ů wszystkie dobre kosmetyki takie jak szampony, odzywki do w┼éos├│w, kuracje... B, wszystkimi tabletkami... pozdrawiam!! [link widoczny dla zalogowanych]
tez uwazam, ze Foremniak NIE MA w ogole urody, wiec nie rozumiem zachwytow nad nia! jestem przeszczesliwa Po tych tabl mog─Ö traci─ç przytomno┼Ť─ç, mdle─ç itp, ale mam si─Ö nie przejmowa─ç i bra─ç dalej. NAJLEPIEJ JAKAS KNAJPA. Bylam nia tam zachwycona, co rzadko mi sie zdarza. Potem juz bylo o wiele lepiej. pomocy, dodam ze dlugo czekalam na slowo kocham, ale wiedzialam ze mowil szczerze, pierscionek ciagle blyszczy na palcu, jeju jak to boli
wydaje mi sie ze przy takim zabiegu trudno cokolwiek zepsuc przyci─ůc i zeszy─ç, brak filozofi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://kruczekhairconcept.com/
[link widoczny dla zalogowanych]

jak do tego doszlas?
[link widoczny dla zalogowanych]
fajny temat! ale po pierwsze zmien lekarza= hormony sa pewnie zle dobrane a moze wymyslili cos lepszego
Jeszcze nie zaczęło się drugie półrocze a już ma 2 pały z zachowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam!! [link widoczny dla zalogowanych] jak uwazacie?
a co do ziemniaczk├│w w pi─ůtek to raczej sie nie skusz─Ö bo i tak ugotujesz te kartofelki dla swojego misia. kliknij w CIEKAWOSTKI witam i przepraszam, nie chce przeszkadzac Prawdopodobnie przyczyna jest zbyt malo weglowodanow w postaci warzyw i owocow... podobnie z pastami - bia┼éa per┼éa, bevery. [link widoczny dla zalogowanych]
Moje kole┼╝anki z pracy jednak tam nie chodz─ů, mo┼╝e to ja nie jestem wymagaj─ůcy albo si─Ö nie znam. Sama zwleka┼éam z zabiegiem pewnie z 6-7 lat, bo czasu nie by┼éo, ale ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie, ┼╝e mam to za sob─ů , bo tarczyca poprzesuwa┼éa mi wszystko co mo┼╝liwe (krta┼ä, tchawic─Ö , pono─ç nawet przelyk) na lewo i troch─Ö teraz potrwa zanim wszystko wr├│ci na miejsce. Nikt Cie nie zapraszal, wiec jezeli Ci sie nie podoba zmien strone. Od pocz─ůtku gry wst─Öpnej do naszego jednoczesnego orgazmu up┼éyn─Ö┼éo ok. Sorry Brzoskwinka_27 , faktycznie masz racj─Ö, ale ta nagonka medi├│w ┼╝le na mnie wp┼éywa. Ja te┼╝ si─Ö martwi─Ö t─ů kwesti─ů. chude mieso, itp itd
i stoje pzred tym wyborem juz jakis czas i ciagle o tym mysle i spac nie moge.
głodówka jest dobra ale w duzych odstepach czasu i nie dluzej jak dwa dni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2.

Oblicz swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne za pomoc─ů:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez si─Ö zbier┼éam d┼éugo do g┼éod├│wki, w┼éa┼Ťciwie to teraz wysz┼éo przez przypadek przy okazji odchudzania, chcia┼éam oczy┼Ťci─ç organizm i kolezanka poleci┼éa mi Bio drain podobno rewelacyjny i wtedy przypomnia┼éam sobie co czyta┼éam o g┼éod├│wkach. Czo┼éo to p├│┼é biedy, bo maskuj─Ö grzywk─ů poprostu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To te┼╝ zale┼╝y od organizmu, jak reaguje na nasz kolczyk. [link widoczny dla zalogowanych] :/
U mnie dobrze si─Ö utrzymuje StylAge Lips mam go od ponad roku. 5.Na umowie podpisanej na wst─Öpie zapisuj─Ö adnotacj─Ö ÔÇ×SPRZEDANE I WYP┼üACONE oraz do┼é─ůczam ka┼╝dy z wy┼╝ej wymienionych dokument├│w daj─ůc po jednym egzemplarzu dla Komitenta. Oczywiscie nie mam zamiaru sie obzerac,zeby nie dopadl mnie efekt jojo (o ile w ogole cos schudne), ale na mala czekoladke czy kawalek ciasta sobie pozwole. nie wiem czy mnie pamietacie... ten paj─ůk to Tygrzyk paskowany (Argiope bruennichi!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Takiej okazji pogodowej nie mozna przepuscic,bo zadko sie u nas zdaza haha. Zreszta wiem jak to jest mieszkac za granica, nie zawsze latwo. upoupupuppup No a na \deser\ wypadam zeraz na rower pozdrowionka Przeczyta┼éam, ┼╝e SZAMPON ZIO┼éOWY PRZECIW┼éUPIERZOWY LORIN dobrze ┼Ťci─ůga szampon koloryzuj─ůcy czy tam farb─Ö. i nie glodzic sie, ale na start rano zjesc cos bardzo pozywnego i pysznego, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hipokryzja.
Obci─Öcie tez bardzo fajne, wlosy super sie ukladaja.Na pewno p├│jde tam jeszcze nie raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a potrzebne jest wg zwyczaju nie tylko ciasto na sama impreze ale jeszcze na rozdanie,poczestowanie sasiadow i zabranie czegos do pracy dla nas dla rodzicow itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja wcale nie pije du┼╝o wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem za tydzie┼ä w pi─ůtek zwi─Ökszy─ç do 1/2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buzka
[link widoczny dla zalogowanych]
mi dermatolog nic zaduzo nie poradzil a bylam u dobrych fachowcow takze wspolczuje tym ktorzy tak jak ja maja do czynienia z brzydka blizna przez ktora sie czlowiek czuje nieatrakcyjny.
[link widoczny dla zalogowanych]

dzidzie piernik ale meza ma fajnego !!! [link widoczny dla zalogowanych] Jest tylko jedne mały problem.
upup Widzialam, ze niektore z Was szukaja pracy na polnocy. moja operacje tez za tyle gdzies bedzie wiec jak cos nie ma sprawy- przejdziemy przez to razem. Sama jestem zagorza┼é─ů przeciwniczk─ů uog├│lnie┼ä, ale... Pzed porodem nale┼╝y wykona─ç nast─Öpuj─ůce czynno┼Ťci: [link widoczny dla zalogowanych]
dzis juz tylko smarowanie blizny bo juz podgojona i niewielka . K─ůtniki buduj─ů tr├│jk─ůtne sieci ┼Ťrednicy 50 cm, uchodz─ůce do lejka, w kt├│rym przebywaj─ů paj─ůki [link widoczny dla zalogowanych] 1600/jolie-before-and-after.jpg Wszystko dla ludzi byle z umiarem i inne pyszno┼Ťci. tz. hey witam Was.
Ja już chyba o tym pisałam:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ta Pani jest szczuplutka i wcale nie taka wysoka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Sojuszu aRP Strona G│ˇwna -> Dyplomacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin